W naszej ofercie m.in.: Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, monitoring wokół obiektu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, całkowity zakaz palenia, gaśnice, rezerwacja / sprzedaż biletów, klimatyzacja, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer (dodatkowa opłata), Maseczki dla gości, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, czujnik dymu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Trwa opracowywanie procesu sprawdzania stanu zdrowia gości, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, dostawa artykułów spożywczych, usługi konsjerża, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, ogrzewanie, WiFi, Możliwe wystawienie faktury, dostęp do Internetu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, pokoje dla niepalących, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, pokoje rodzinne, apartament dla nowożeńców, transfer lotniskowy, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), winda, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, sejf, bezpłatne WiFi, biuro informacji turystycznej, ogród, śniadanie w pokoju, codzienne sprzątanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sky&Light Apartments o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 400 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Śniadania oferowane przez obiekt Sky&Light Apartments serwowane są w restauracji oddalonej o około 300 metrów od apartamentów. Po wykupieniu śniadania Goście otrzymają kupon, z którym należy udać się do restauracji i okazać pracownikowi obsługi, aby zrealizować zamówienie.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 42 mkw);
Apartament 3 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 25 mkw);
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 32 mkw);
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Apartament 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 31 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - SkyLight Apartments, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.262676